wana

wana

me n milo...kuat dan sihat...lol...

me n milo...kuat dan sihat...lol...

muahhhhhhhhhhhhh

muahhhhhhhhhhhhh

styloh.......

styloh.......

my frend avaiable

my frend avaiable

chilll....

chilll....

28hb april....that day...ermmmm


Thursday, April 23, 2009

tak bisa memilihmu.....


telah jauh diriku dari smua kenangan lalu yg penuh pahit manis...tapi ketika ini ku cuba menerima cinta yg hadir dlm idup tapi semua ini tak bermakna kerana ku hanya memaksa diri untuk menerimanya...adakah wajar apa yg aku rasakan...kaum adam hanya pandai mengukir janji manis" setelah memiliki hilang semua kata manis...apakah perasaan benci ini SEBENARNYA CINTA...dalam ruang dan waktu sendiriku jalani sepiku....tak aku sangka kekuatan diri ini sebenarnya semakin hari semakin lemah..hey ladies wake up...rupanya aku banyak bermimpi...masih ada lagi peluang .....he he he..123 lekuk...jantan betina aku ketuk ha ha...kata sang buaya..bukan harta yang aku impikan..tetapi sekadar secebis kasih sayang dan kesetiaan...cinta adam dan hawa...masih banyak kah kekurangan diri ini...aku tak percaya lagi akan guna matahari krn tak mampu terangi sudut gelap hati ini...buat insan yang sedang berada diruang sudut hati ini buat ketika ini...SAMPAI BILA....KAU DATANG PERGI SESUKA HATI...tak paham sejauh mana hubungan ini...semuanya tergantung...detik waktu dah terbuang..eh i still solo ar... ada apa dengan cinta...aku takkan mampu bangun jika terjatuh buat kedua kalinya....kerana ini ku hanya mampu berkata ku tak bisa memilihmu..tapi sayangnya tak da sesiapa pun yang memilih insan sepertiku....pernahkah sesiapa bermimpi untuk berada ditempatku...dan kisahku yang masih panjang menambah berat yang memandang...andai sesiapa jujur memahai tiadaku menjauhi...ku utuskan BIARLAH RAHSIA...NAMUN HARUS KU TINGGALKAN CINTA KETIKA KU BERSUJUD....

No comments:

Buah Hatiku Sayang

Buah Hatiku Sayang

Blog Archive