wana

wana

me n milo...kuat dan sihat...lol...

me n milo...kuat dan sihat...lol...

muahhhhhhhhhhhhh

muahhhhhhhhhhhhh

styloh.......

styloh.......

my frend avaiable

my frend avaiable

chilll....

chilll....

28hb april....that day...ermmmm


Sunday, September 20, 2009

hari raya yang kedua kalinya....2009

ermm.ari ni aku pergi ziarahi pusara abah dan mak....sepinya hidup ini,di hari lebaran yang sepatutnya di sambut dgn gembira tetapi tercalit juga perasaan sayu...terbayang wajah mereka orang yg aku sayangi...tetapi tiada disisiku...apakah dugaan ini terlalu berat utk ditanggung..masihkah ada masa untuk kembalikan semua yg aku hilang..tapi bagaimana?pada siapa harus aku memohon....hanya pada yg esa tempat mengadu....tanggal 28.07.07 aku tak dapat beraya dgn bahagia...adam mummy amat merinduimu sayang...ingin saja ku peluk dan melihat sayang membesar di depan mata dgn hasil titik peluhku sendiri..biar keadaan memaksa kita berpisah..realiti mummy yg melahirkn mu sayang mohamad adam issac....semoga sayang bergembira di hari raya ini...mummy berdoa kita akan bersatu semula...hanya mummy,adam dan adik faraiell dhaniey

No comments:

Buah Hatiku Sayang

Buah Hatiku Sayang

Blog Archive