wana

wana

me n milo...kuat dan sihat...lol...

me n milo...kuat dan sihat...lol...

muahhhhhhhhhhhhh

muahhhhhhhhhhhhh

styloh.......

styloh.......

my frend avaiable

my frend avaiable

chilll....

chilll....

28hb april....that day...ermmmm


Friday, February 5, 2010

bersinar

tak perlu tangisi lagi...bila aku ingat...aku dah banyak berkorban demi insan yg aku sayangi...aku abaikan masa muda ku...aku sgt maafkan dan menerima apa saja kekurangan mereka..hanya kerana kesilapan yg tidak disengajakan..aku dianggap sebagai insan yg langsung tak wujud..asalkan mereka bahagia...sinar yg di cari semakin ku rasakan..kerana tiada lagi insan yg bertahta d di hati...alhamdulillah..biar hidup kesepian tapi dedicated for isa sotong n ida rimau ur my lovely sister in my life...mak tiri(sapit wife)jgn ar mareh2..admira(ad)ank2 ikan..ahak-ahak...i always be tak kira susah atau pun senang..team2 machining...yo!sue..adik yana,eja,uyin.jen kelate,baby(ehek)shidie,den(my-cute)take care yg paling di hormati abg murad..t.q  

1 comment:

wana said...

zarul adik u ensem ar

Buah Hatiku Sayang

Buah Hatiku Sayang

Blog Archive